Відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 р.№ 233, перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронній формі до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, із якою було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронній формі зберігається в органі ДФС. У разі якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, податковий документ уважається неодержаним.
Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному вигляді в текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата й час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, і дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.