Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Про це повідомляється на веб-сайті ДФС.
Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Оновлений сервіс працює в тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних із роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи й наповнення сервісу на електронну адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Звертаємо увагу: функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.
Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
- 1) відкрита (загальнодоступна);
- 2) приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).
Через відкриту частину платник має можливість:
- скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
- отримати інформацію про граничні строки сплати податків, зборів, обов’язкових платежів і подання звітності (податковий календар);
- отримати контакти й адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
- ознайомитись із новинами Державної фіскальної служби України;
- скористатись іншою корисною інформацією.
Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:
- скористатись індивідуальним податковим календарем;
- переглянути й перевірити свої облікові дані;
- створити запит для отримання інформації;
- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- направити листа до органу ДФС;
- переглянути стан розрахунків із бюджетом;
- зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет — «Стан розрахунків із бюджетом»).