Шановні відвідувачі "Очаківщини", хто небайдужий до історії та новин району, сайт безкоштовно опублікує любі Ваші матеріали, зі збереженням авторського права.
Запрошую до співпраці всіх, як професіоналів, так і аматорів.



 

  • проведення звірки розрахунків платників податків із державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету з накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу;
  • управління сумами помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань і пені відповідно до положень ПКУ;
  • автоматизованого визначення обов’язкових для заповнення та подання форм податкової звітності й рахунків для сплати податків і зборів конкретного платника податків;
  • заповнення, перевірки та подання податкових декларацій, звітності до контролюючого органу;
  • реєстрації, коригування податкових накладних/розрахунків у Єдиному реєстрі податкових накладних й акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних;
  • перегляду в режимі реального часу інформації про податкові накладні/розрахунки коригування, реєстрація яких у Єдиному реєстрі податкових накладних призупинена;
  • доступу платників податків у режимі онлайн та доступу до даних Єдиного реєстру податкових накладних, включаючи можливість формування, перевірки та підтвердження податкових накладних, складених платником податку чи його контрагентами за вчиненими між ними правочинами, з метою формування податкового кредиту платником податків, перевірки та визначення дати й часу реєстрації таких накладних та/або розрахунків коригування, а також перегляд інформації про незареєстровані податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, подані на реєстрацію платником податків, із зазначенням причини відмови в їх реєстрації;
  • інформування платників податків про проведення документальної планової перевірки із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів його перевірок, передбачених ПКУ, у т.ч. отримання наказу про проведення документальної (планової чи позапланової, виїзної чи невиїзної) і фактичної перевірки, отримання акта чи довідки, яким оформлені результати перевірки;
  • забезпечення можливості адміністративного оскарження рішень контролюючих органів, у т.ч. подання заперечень на акт або довідку, якими оформлені результати перевірки, подання скарги на податкове повідомлення-рішення чи інше рішення, дію або бездіяльність контролюючого органу чи посадової особи контролюючого органу, у т.ч. рішення про коригування митної вартості, рішення щодо класифікації товарів для митних цілей, про визначення країни походження, рішення щодо підстав для надання податкових пільг тощо;
  • подання звернень й інших документів для отримання ліцензій, дозволів на поміщення товарів у митні режими, дозволів на провадження митної брокерської діяльності, відкриття й експлуатацію магазинів безмитної торгівлі, митного складу, вільної митної зони комерційного та сервісного типу, складу тимчасового зберігання, вантажного митного комплексу, а також звернень й інших документів щодо винесення попередніх рішень у порядку та на умовах, передбачених Митним кодексом України;
  • подання звернень й інших документів із метою реєстрації об’єкта інтелектуальної власності в митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, отримання повідомлень від митниць про призупинення митного оформлення на підставі даних митного реєстру об’єктів інтелектуальної власності й подальшого листування з правовласником щодо призупинення такого митного оформлення;
  • подання заяв й інших документів із метою отримання документів, що підтверджують країну походження, які видаються митницями (зокрема сертифікатів EUR.1);
  • реєстрації контролюючим органом РРО, КОРО та РК;
  • отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків і має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету з накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу й електронного цифрового підпису.

Електронний кабінет повинен запрацювати з першого числа місяця, наступного за місяцем упровадження в роботу програмного забезпечення електронного кабінету, але не пізніше 01.01.2018 р. Водночас із дня набрання чинності Законом № 1797 Уряд зобов’язаний у 6-місячний строк забезпечити розробку, створення та впровадження програмного забезпечення Електронного кабінету.

Зареєструватися, щоб мати можливість залишати коментарі.

Вгору