Уряд прийняв рішення щодо вдосконалення державного регулювання у сфері електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП) шляхом посилення організаційних заходів використання ЕЦП в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах й організаціях державної форми власності.
На це спрямована постанова КМУ від 14.01.2017 р.
Зміни набирають чинності через 6 місяців із дня опублікування вказаної постанови.
Серед новацій:
1. Для вчинення правочинів, надання адміністративних й інших послуг в електронній формі, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами установи використовують винятково захищені носії.
2. Установа отримує на договірних засадах послуги ЕЦП від акредитованих центрів сертифікації ключів. Один і той самий відкритий ключ підписувача повинен бути засвідчений лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.
3. У разі коли згідно із законодавством необхідно засвідчити печаткою справжність підпису на документах і відповідність копій документів оригіналам, а також для забезпечення цілісності електронних даних й ідентифікації установи як підписувача під час надання адміністративних та інших послуг в електронній формі, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами установа застосовує спеціально призначений для таких цілей ЕЦП.
У посиленому сертифікаті відкритого ключа, що використовується установою для електронної печатки, додатково зазначаються спеціальне призначення ЕЦП і сфера його застосування.
4. Перелік працівників установи, яким надається право накладення електронної печатки на електронних документах, визначається рішенням установи (її керівника).
5. Підписувач для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно декілька чинних посилених сертифікатів одного відкритого ключа.