ДФС у листі (від 29.01.2016 р. № 1861/6/99-99-22-07-03-15) розглянула питання щодо продовження строку експлуатації реєстратора розрахункових операцій (далі — РРО) у контексті його можливостей надсилати електронні чеки до ДФС.
Із 1 січня 2015 року дозволяється первинна реєстрація лише РРО, які створюють контрольну стрічку в електронній формі, електронних таксометрів, автоматів із продажу товарів (послуг) та РРО із купівлі-продажу іноземної валюти (п. 8 р. II «Прикінцевих положень» Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР).
До 1 січня 2016 року дозволяється використання електронних контрольно-касових апаратів, уведених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до органів доходів і зборів дротовими чи бездротовими каналами зв’язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам’яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів.
Отже, якщо зареєстрований в органах ДФС до 01.01.2015 р. РРО не був доопрацьований і не забезпечує подання електронними каналами зв’язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, такий РРО не може використовуватись суб’єктом господарювання з 01.01.2016 р. і підлягає виведенню з експлуатації.