Шановні відвідувачі "Очаківщини", хто небайдужий до історії та новин району, сайт безкоштовно опублікує любі Ваші матеріали, зі збереженням авторського права.
Запрошую до співпраці всіх, як професіоналів, так і аматорів.



Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Про це повідомляється на веб-сайті ДФС.

 

 Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

 Оновлений сервіс працює в тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних із роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи й наповнення сервісу на електронну адресуЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Звертаємо увагу: функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

  1. 1) відкрита (загальнодоступна);
  2. 2) приватна (особистий кабінет).

 Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

  • скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
  • отримати інформацію про граничні строки сплати податків, зборів, обов’язкових платежів і подання звітності (податковий календар);
  • отримати контакти й адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
  • ознайомитись із новинами Державної фіскальної служби України;
  • скористатись іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

  • скористатись індивідуальним податковим календарем;
  • переглянути й перевірити свої облікові дані;
  • створити запит для отримання інформації;
  • подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість,  заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,  заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
  • направити листа до органу ДФС;
  • переглянути стан розрахунків із бюджетом;
  • зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних;
  • скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет — «Стан розрахунків із бюджетом»).

 

Зареєструватися, щоб мати можливість залишати коментарі.

Вгору