Шановні відвідувачі "Очаківщини", хто небайдужий до історії та новин району, сайт безкоштовно опублікує любі Ваші матеріали, зі збереженням авторського права.
Запрошую до співпраці всіх, як професіоналів, так і аматорів.



З 1 липня 2015 року набувають чинності зміни до податкового законодавства, які стосуватимуться запровадження обов’язкового використання реєстратора розрахункових операцій (РРО) платниками єдиного податку другої та третьої груп, зарахування пива до ряду алкогольних напоїв та введення системи електронного адміністрування ПДВ.

 

Законом України від 28.12.2014 №71-VIII запроваджено обов’язкове використання реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку II-III груп (окрім платників, які здійснюють продаж товарів на ринках через засоби пересувної мережі). Для платників податку другої групи ці норми набирають чинності з 01.01.2016 року, а для платників єдиного податку третьої групи– уже з 1 липня поточного року.

За словами Юрія Больбіта, в.о. начальника Головного управління ДФС у Сумській області, використання РРО сприятиме виведенню бізнесу з «тіні», легалізації доходів, збільшенню надходженнь податку до бюджету, а головне -  забезпечить рівні умови ведення бізнесу для всіх платників податку.

 
Окрім того, з 1 липня 2015 року пиво з вмістом етилового спирту від 0,5% відноситься до алкогольних напоїв. Відповідні зміни внесені Законом №71-VIII до Закону України "Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного i плодового, алкогольними напоями та тютюновими виробами". Отже,  продавцям пива необхідно подбати про ліцензію на роздрібну торгівлю. При відсутності у суб’єкта господарювання ліцензії на реалізацію алкогольних напоїв передбачено штраф у розмірі        17 тис. грн.

 

Не менш важливе нововведеня - електронне адміністрування ПДВ, законодавчі зміни якого набули чинності з 1 січня 2015 року.
Електронне адміністрування ПДВ запроваджуватиметься поетапно: – до 1 липня 2015 року – у тестовому режимі, який надасть змогу платникам податку та контролюючим органам адаптуватись до нових правил адміністрування податку, а з 1 липня 2015 року – запрацює на постійній основі.
«Запропадження такої системи має на меті знизити ризики формування фіктивного кредиту та отримання неправомірного відшкодування ПДВ з бюджету, скоротити обсяг тіньової текономіки в країні та витрати на адміністрування ПДВ.

Окрім того, система електронного адміністрування ПДВ зменшить вплив людського фактору та сприятиме зменшенню рівня корупції. Також зменшується кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, скорочується число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість, спрощується звітність з ПДВ.

Очаківська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області

 

 

Зареєструватися, щоб мати можливість залишати коментарі.

Вгору