Із 01.07.2015 р. платники єдиного податку ІІІ групи (фізичні особи — підприємці) під час проведення розрахунків за готівку повинні застосовувати в своїй господарський діяльності зареєстровані, опломбовані в установленому порядку й переведені у фіскальний режим роботи РРО. Для ІІ групи цей строк наступає з 01.01.2016 р., окрім платників податків, які здійснюють діяльність на ринках і при продажу товарів дрібнороздрібної торгівельної мережі через засоби пересувної мережі.
Першим кроком суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім уже їх придбання.
Другий крок — обрати центр сервісного обслуговування й укласти з ним договір.
Третім кроком є звернення до податкової за місцем реєстрації суб’єкта господарювання й подання:
- заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копії документа, що підтверджує факт придбання чи безоплатного отримання РРО;
- копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де використовуватимуть касовий апарат;
- копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування).
Також треба отримати довідку про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО.
Четвертий крок — протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО звернутися до ЦСО, щоб касовий апарат опломбували й увели в експлуатацію.
П’ятим кроком є подання копії згаданої довідки й акта до спливу зазначеного вище п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.