Шановні відвідувачі "Очаківщини", хто небайдужий до історії та новин району, сайт безкоштовно опублікує любі Ваші матеріали, зі збереженням авторського права.
Запрошую до співпраці всіх, як професіоналів, так і аматорів.



Із 01.07.2015 р. платники єдиного податку ІІІ групи (фізичні особи — підприємці) під час проведення розрахунків за готівку повинні застосовувати в своїй господарський діяльності зареєстровані, опломбовані в установленому порядку й переведені у фіскальний режим роботи РРО. Для ІІ групи цей строк наступає з 01.01.2016 р., окрім платників податків, які здійснюють діяльність на ринках і при продажу товарів дрібнороздрібної торгівельної мережі через засоби пересувної мережі.

 

Першим кроком суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім уже їх придбання.

Другий крок — обрати центр сервісного обслуговування й укласти з ним договір.

Третім кроком є звернення до податкової за місцем реєстрації суб’єкта господарювання й подання:

-  заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

-  копії документа, що підтверджує факт придбання чи безоплатного отримання РРО;

-  копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де використовуватимуть касовий апарат;

-  копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування).

Також треба отримати довідку про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО.

Четвертий крок — протягом 5 робочих днів із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО звернутися до ЦСО, щоб касовий апарат опломбували й увели в експлуатацію.

П’ятим кроком є подання копії згаданої довідки й акта до спливу зазначеного вище п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.

 

Зареєструватися, щоб мати можливість залишати коментарі.

Вгору