За зверненням платника податку контролюючий орган, до якого було подано податкову декларацію,видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи за формою, установленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування й реалізує державну податкову та митну політику (п. 179.12 ПКУ). Зокрема, форма довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату податку на доходи фізичних осіб і про відсутність податкових зобов’язань з такого податку) та Порядок її заповнення затверджені наказом Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 р. № 795.
Разом із цим ДФСУ в листі від 28.03.2016 р. № 2618/Б/26-15-13-02-15 наголошує: для видачі довідки про доходи контролюючий орган не може використовувати будь-яку іншу інформацію, крім тієї, що міститься в податковій звітності платника.
Окрім того, податківці повідомляють, що надання інформаційної довідки щодо отриманих щомісячних оподатковуваних доходів на підставі Звіту про суми нарахованого доходу застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску не входить до функціональних повноважень Державної фіскальної служби України та її територіальних підрозділів. Надання інформації щодо персональних даних, які містяться в Державному реєстрі застрахованих осіб, здійснюється органами Пенсійного фонду України.