Сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" - це гаряча телефонна лінія, інформація за якою приймається цілодобово. За номером телефону: (044) 284 00 07 громадяни та суб'єкти господарювання мають можливість повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників Служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку.
У разі звернення на сервіс при наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім'я, по-батькові (або посаду, назву суб'єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов'язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов'язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім'я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми, яка виникла.
Працівник сервісу повідомляє клієнта про результати розгляду інформації в режимі Call-back невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. У тому випадку, якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Слід зазначити, що результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
За кожним фактом буде проведена службова перевірка і вжито відповідних заходів. Будемо вдячні за об'єктивну інформацію!