Державна фіскальна служба України, крім приймання податкової звітності в електронному вигляді, здійснює приймання та обробку звітності, яка подається до Пенсійного фонду України, Державної служби статистики України та Державної служби зайнятості України.
Вирішити проблемні питання щодо подання в електронному вигляді податкової звітності та реєстрації податкових накладних платникам податків допоможе Саll-центр, який здійснює інформаційну підтримку та технічну допомогу.
Також, функціонує Контакт-центр. За допомогою телефонного зв’язку, електронної пошти, факсу та голосового автовідповідача Контакт-центр проводить надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.
Крім того, здійснюється організація роботи та надання послуг електронного цифрового підпису, розсилка на електронні адреси платників повідомлень про зміни в законодавстві з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного соціального внеску та іншого законодавства що контролюється ДФС.
Контакт-центр забезпечує організацію роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи "Урядовий контактний центр".
Також, при Державній фіскальній службі України працює антикорупційний сервіс «Пульс». Він допомагає у вирішенні проблемних питань, які виникають під час спілкування з службовими особами відомства.
Отже, клієнти фіскальної служби та митниці у разі виникнення проблем при спілкуванні з фахівцями цих відомств, зокрема, коли посадовці зловживають своїм службовим становищем, мають змогу оперативно повідомити про це на номер телефонної лінії: (044) 284-00-07. Антикорупційний сервіс «Пульс» при ДФС України працює цілодобово.