Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі «Call-back»(працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно чи протягом 1–3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, загальний строк її опрацювання не перевищує 15 днів.
Ефективний сервіс «Пульс» — канал комунікації з громадянами, який дозволить остаточно подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають провадити підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.
Цей сервіс створено з метою забезпечення оперативного реагування на повідомлення громадян про неправомірні дії чи бездіяльність працівників органів ДФС, а також про можливі корупційні дії.
Усі звернення розглядаються якісно та своєчасно, кожному заявнику особисто надається відповідь згідно із чинним законодавством.
Звернутися на «Пульс» можна за номером телефону: (044) 284-00-07.