Результати розгляду, отримуються у вигляді повідомлень в режимі Сall-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів, а результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Станом на 1 липня понад 95 відс. звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду
Звернення переважно стосувались організації роботи органів Міндоходів – 996 звернень, або 31,4 відс. Так за допомогою сервісу заявники вирішували проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 910 звернень, або 28,6 відс., та затримці митного оформлення товарів – 442 звернення. Стосовно перевірок суб`єктів господарювання надійшло 6,7 відс. дзвінків.
Антикорупційної тематики стосувалось лише 5,9 відс., або 188 звернень. Цікавими для громадян та суб`єктів господарювання стали питання роботи ЦОПів та особливості реєстрації платником ПДВ. Стосовно цих тематик за перше півріччя поточного року на „Пульс надійшло 136 та 106 звернень відповідно. .
За допомогою сервісу „Пульс” можна поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07
Очаківська ОДПІ
ГУ Міндоходів у Миколаївський обл.